Till jennyfer,(ni andra behöver inte läsa)

Mi hermana,ville bara säga att den här tjejen är den starkaste och undebaraste,det är hon som är anledningen till att jag kämpar.min bästavän mitt liv mitt hjärta.Du vet inte hur dåligt jag mår eftersom vi inte har träffats på flera veckor.
 
Kommer du ihåg när vi var i skåne med Arizona och Phillip,när det spö regna och vi åkte endå den där jävla karusellen.Eller när vi var i Göteborg och på mitt landställe,eller nej när vi ville vara "emosar" och hade dom där löshår grejerna.Åååh finns så mycket mer.Saknar dig som fan,fattar ni?har varit utan mitt hjärta i 4 veckor.Jag dör snart,eller jag är död nu för man kan ju inte leva utan sitt hjärta right?förlåt att jag typ dissa dig idag.Och du vet att jag alltid finns för dig,du betyder så mycket för mig.Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: JENNYFER

älskar dig med, det är lugnt! men efter du kommer från cypern ses vi och har det mys. lskar dig och saknar dig babe

2012-08-08 @ 23:30:48
Postat av: Vill inte säga mitt namn

Ni är så fina,asså ni skriver fina texter sånt till varandra.Haha lite random men ni är skit fina bästavänner.Bevara det.

2012-08-09 @ 16:02:45
Postat av: Jennyfer

Tack, absolut ska vi bevara det! <3

Elin, jag pallar inte skriva värsta texten, men jag kan säga när du kommer hem från cypern hur mycket jag älskar di, ok? Älskar dig lillasyster. (: <3

2012-08-09 @ 23:29:01
URL: http://www.jennyferss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0