thats who i am bitches


-Jag har ett skit fult skratt.
-Duschar hela tiden.
-När jag är med kompisar brukar jag bli hyped.
-Har aldrig färgat HELA mitt hår,men skulle vilja eller vill.
-Jag har blivit mobil beroende och jag hatar det!.
-Hatar att fölora vänner.
-Gör alltid konstiga saker som e.x hoppar runt och är bara allmänt ceepe!.
-Jag älskar att slå min bästavän tills hon slår mig tillbaka :(.
-Kan inte sitta still.
-Jag börjar gråta när någon annan gråter.
-Har skit svårt med kärleken har inte haft ett seriöst förhållande på åår!.
-Bråkar med min pappa varje dag och jag hatar det verkligen.
-Kan inte gå ut utan smink.
-Älskar att sola.
-Facebook är mitt liv hihi...
-Jag blir lätt irreterad.
-Jag kan börja gråta när som helst.



Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Jag älskar att slå dig

2012-02-22 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0