min fredag.

Först var jag i skolan som vanligt...Slutade typ 14:15 sen stack jag hem till en kompis med Lovisa och några andra,vi stack till affären och köpte dricka asså energidryck och läsk.Vi fyllde typ hela badkaret med is och la i driickaan det var najs,sen klockan sju kom typ 14 mer och vi hade fiesta!!Så jävla kul med feta högtalera och värsta disco ljus lamp grejen.HAHA vi får se om Elvira lägger upp videon när vi dansar till Ai se eu pego,skit kul verkligen.Jag slagga där asså inte ensam utan typ fyra personer till.Mår skit i dag har sjukt ont i benen för att jag dansa så jävla mycket plus att jag är skit trött.Men nu har ni fått veta vad jag gjorde på min Fredag.Haha hoppas ni orkar läsa min lilla bibel.
(tog inga bilder på festen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0