Om min helg

Bilder från förra veckan.
I helgen var jag och min klass på klassresa det var så grymt kul.Kommer sakna min klass så grymt.Aja iaf vi var på barnens ö på något kollo som hette Grandbo typ.Jag Hilda och Alva vi skulle padla kanot när alla andra spela fotboll och det gick ju inte så bra helt plötsligt kom hela klassen till stranden och William sprang i vatten och simma mot oss och välte våran fkn kanot.Asså cepe va arga vi blev plus att vi var fast på en flotte med blöta kläder osv.Då när det hände var jag så sjukt sur men nu så skrattar jag åt det.
Vi åkte hem på söndagen klockan 11,jag gick i skolan en dag och sedan blev jag sjuk.BAAJS.Och imorn ska jag på begravning.För er som inte vet så gick min morfar bort för två veckor sen.Tack alla mina fina vänner som har stöttat min älskar er så grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0